Chciałbym Wam przedstawić odpowiedzi na prawie wszystkie Wasze pytania, jeśli czegoś nie znajdziecie tutaj, chętnie Wam odpowiem osobiście lub poprzez drogę mailową. Zatem zaczynajmy!

P: Czy możemy sobie sami wybrać zdjęcia jakie chcemy dostać?
Odp: Oczywiście, że tak! Jako fotograf mam wizję całego fotoreportażu dlatego wybieram sam połowę zdjęć a reszte jaką macie w pakiecie, który wybraliście jest do wyboru przez Was!

P: Jak to pakiecie? Nie ma jednego pakietu?
Odp: Wychodząc Wam na przeciw przygotowałem 4 pakiety: Exclusive, Premium, Standard oraz Eko, wszystkie różnią się ilością zdjęć i razem z Wami ustalam jaki pakiet jest dla Was najkorzystniejszy.

P: Jak to najkorzystniejszy? O co chodzi?

Odp: Już wyjaśniam, pakiety są podzielone na ilość zdjęć oraz na dodatki jakie są do nich dodawane. Jeśli urządzasz mały poczęstunek dla gości zamiast hucznego wesela pakiet Standard będzie najkorzystniejszy. Tylko dlatego, że zdjęcia nie będą się powtarzać a Wy nie będziecie oglądać setnego zdjęcia tej samej tańczącej pary z różnych ujęć.

P: Dobrze a co jeśli przy wyborze stwierdzimy, że zdjęć jest dla nas za mało?

Odp: Przy wyborze zdjęć jest możliwość dokupienia dodatkowych kadrów.

P: Jak przebiega samo wybieranie zdjęć?

Odp: Dostajecie link oraz login/hasło do swojej galerii zdjęć w której łatwo i przyjemnie wybieracie swoje zdjęcia.

P: Czy pakiety możemy dowolnie modyfikować?

Odp: Niestety nie ma takiej możliwości.

P: A co jeśli byśmy chcieli fotoksiążkę/fotoalbum/album tradycyjny?

Odp: Oczywiście, że jest taka możliwość!

P: Jakie są to koszta?

Odp: Jeśli podpisujemy umowę rok/dwa lata wcześniej niestety nie mogę Wam podać dokładnej ceny jeśli chodzi o te elementy. Ceny szybko się zmieniają i wszystkie ceny fotoksiążek/fotoalbumów/albumów tradycyjnych są podawane przy wyborze zdjęć.

P: Mamy wesele w górach/nad morzem/w Warszawie itp czy możesz do nas dojechać?
Odp: Oczywiście, że tak! Żadna odległość nie jest dla mnie przeszkodą.

P: A co z sesją plenerową?
Odp: Wymarzyliście sobie zdjęcie nad morzem/w górach/w dużym mieście itp? Znajdę idealne do tego miejsce by z Wami pojechać i ją zrobić!

P: Ile będziemy czekać na zdjęcia?
Odp: Od 30 do 90 dni. Wszystko zależy czy mam bardzo dużo pracy i więcej zleceń do zrealizowania.

P: Czy wszyscy obecni na weselu będą sfotografowani?
Odp: Niestety nie mogę tego zagwarantować. Wszystko zależy od ilości gości i przebiegu uroczystości. Fotografowane są miejsca gdzie najwięcej się dzieje, zatem jeśli wasi goście będą brali czynny udział w zabawie, to znajdą się na zdjęciach.

P: Czy moi goście mogą robić zdjęcia podczas ceremonii?
Odp: Mogą tylko z miejsc siedzących. Fotografowanie pary młodej przy ołtarzu/urzędniku nie jest możliwe. By robić zdjęcia tuż przy ołtarzu wymagane jest specjalne zaświadczenie, które fotograf otrzymuje po odbyciu kursu. Wobec tego przebywanie w bliskim otoczeniu Pary Młodej podczas ceremonii wymaga znajomości ustalonych przez kościół zasad. A co najważniejsze goście robiący zdjęcia z bliska mogą przeszkadzać w pracy oraz nieświadomie zepsuć ważne ujęcie.

P: Czy oddajesz wszystkie zdjęcia?
Odp: Nie, z racji tego, że oferuję swoje usługi wraz z obróbką zdjęć, wszystkie nieobrobione zdjęcia, nieudane, nieostre kadry są dla mnie antyreklamą.

P: Czy w cenie jest doliczony dojazd?
Odp: Jeśli wszystko się odbywa na terenie Żuromina oraz okolic (do 15km) nie jest doliczany dojazd, jeśli powyżej 15km od Żuromina doliczana jest opłata według ustalonej stawki kilometrowej.

P: Bierzemy ślub w inny dzień niż sobota, czy możemy liczyć na jakąś obniżkę ceny?
Odp:  Niestety nie, każdy dzień w którym zaczynacie nową drogę życia jest najważniejszy, bez względu na to, czy jest to sobota, czy też inny dzień tygodnia.